tisdag 8 juli 2008

jag trodde de hade blivit bra igen.. som jag alltid verkar tro.. de sa att de kändes bra. men när jag väl åkte där ifrån trillade du ner igen... vart ska de här sluta...? är du villig att ge upp nu? tycker du inte att "vi" är nånting att sträva efter längre..? johanna säger att du kommer komma tillbaka.. hon ger mej hoppet åter.. om bara du hade någon som fick dej att hoppas.. du har ju bara mej, som tjatar hela tiden.. som bara gråter, och som du stannar hos för att jag bara är ledsen.... jag vill inte att de ska vara över än.. jag vill att vi ska lyckas.. att de ska vara du och jag.... vi firar 22 månader imorron... de är rätt länge.. du ska sova hos mej då. vi ska tjocka chips och kolla på film. eller har du ändrat dej helt nu? har du bestämt dej för att lämna mej dagen de är 2 månader kvar tills vi vart tsm i 2 år..? vet inte om jag ska vara glad, ledsen eller arg... är jag glad, så fejkar jag bara.. är jag ledsen, så blir du bara irriterad.. är jag arg, blir jag bara dryg mot dej, och då börjar vi bråka... snälla.., bara kom fram till nånting.. bestämd dej för nånting.. säg de till mej så fixar vi de tsm isf... vad du än väljer så måste vi göra de tsm.... de spelar ingen roll vad.... vi är 2 om de iaf.... många tvåor nu, ser jag.... åh, shit... vet inte vad jag ska skriva mer.. vet ju ingenting om nånting... känns ändå som att vi ska fixa de.. som att du har bestämt dej för de.. gör du de, så VET jag att vi gör de.. okej?
jag älskar dej..<3

Inga kommentarer: